Specjalista ds. exportu

Miejsce pracy: Praca zdalna, hybrydowa, Tarczyn 

Zadania:

  • Aktywne pozyskiwanie nowych klientów
  • Prezentacja i promocja firmy na rynkach międzynarodowych
  • Budowanie i utrzymywanie doskonałych relacji z klientami i partnerami biznesowymi
  • Realizacja celów sprzedażowych oraz podejmowanie działań wpływających na wzrost sprzedaży
  • Przygotowywanie, negocjowanie, podpisywanie i realizacja umów handlowych zgodnie z polityką sprzedaży firmy,
  • Budowanie i utrzymywanie długoterminowych relacji biznesowych z klientami zagranicznymi,
  • Obsługa posprzedażowa,
  • Wdrażanie nowych produktów na powierzonym rynku zagranicznym,
  • Współpraca z lokalnymi instytucjami opiniotwórczymi i urzędami państwowymi,
  • Analiza rynku i działań konkurencji,
  • Przygotowywanie raportów i analiz

Czego oczekujemy:

  • Minimum 3 letniego doświadczenia we współpracy z klientami zagranicznymi
  • Praktyczne doświadczenie w branży
  • Bardzo dobrej znajomości języka angielskiego – warunek konieczny
  • Gotowości do podróży służbowych
  • Wysokich kompetencji interpersonalnych, sprzedażowych oraz negocjacyjnych
  • Umiejętność diagnozowania potrzeb klienta i budowania długoterminowych relacji,
  • Silna orientacja na realizację wyznaczonych celów,
  • Umiejętność ustalania priorytetów

Oferujemy:

  • Umowę o pracę
  • Zatrudnienie w stabilnej i prężnie rozwijającej się firmie
  • Atrakcyjne wynagrodzenie wraz z systemem premiowym
  • Doskonalenie kwalifikacji zawodowych – szkolenia produktowe
  • Prywatną opiekę zdrowotną
  • Kartę benefit
  • Narzędzia pracy: telefon, komputer, samochód służbowy

Wyślij swoje CV z informacją w temacie wiadomości "Rekrutacja na stanowisko Specjalista ds. eksportu" na Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

 

Asystent/ka Zarządu

Miejsce pracy: Tarczyn, stacjonarnie

Zadania:

  • Realizacja bieżących zadań o charakterze organizacyjno-biurowym zlecanych przez Zarząd
  • Wsparcie prezesa oraz działu eksportu w kontakcie z klientami zagranicznymi (m.in. przygotowywanie ofert, prezentacji rezerwacje biletów, przygotowanie materiałów informacyjnych)
  • Obieg i archiwizacja dokumentów papierowych i w systemie ERP firmy (zapewniamy szkolenie)
  • Pomoc w innych bieżących sprawach, wynikających z aktualnych potrzeb Zarządu

Czego oczekujemy:

  • Wykształcenie minimum średnie
  • Dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie (warunek konieczny)
  • Prawo jazdy i praktyka w prowadzeniu samochodu
  • Komunikatywność
  • Dobra organizacja pracy, samodzielność, terminowość i dynamika w działaniu
  • Profesjonalizm
  • Dobra znajomość pakietu MS Office
  • Mile widziane osoby z okolic siedziby firmy (Tarczyn k. Warszawy)

Oferujemy

  • Umowa o pracę
  • Zatrudnienie w stabilnej i prężnie rozwijającej się firmie
  • Stabilne wynagrodzenie zawsze na czas
  • Prywatną opiekę medyczną
  • Kartę benefit
  • Praca w systemie jednozmianowym (godz. 8-16)
  • Praca w przyjaznym środowisku 

Wyślij CV  z informacją w temacie wiadomości "Rekrutacja na stanowisko Asystent/ka Zarządu" na Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. 

SPECJALISTA DS. ZAKUPÓW

Miejsce pracy: Tarczyn, stacjonarnie


Zadania: 

  • Odpowiedzialność za kompleksową realizację procesu zakupów materiałów do produkcji nawozów, w szczególności za tworzenie i prowadzenie kontraktów oraz korespondencji handlowej w języku polskim i angielskim (zagraniczni dostawcy),
  • Prowadzenie analiz warunków handlowych oraz negocjowanie umów,
  • Analiza rynku w obrębie branży nawozowej,
  • Nawiązywanie nowych oraz utrzymywanie bieżących kontaktów z dostawcami,
  • Kontrola stanów magazynowych, monitorowanie terminowości dostaw, rozliczanie dokumentów handlowych
  • Koordynacja i kontrola dostaw, prowadzenie bieżącej oceny dostawców,
  • Operacyjna obsługa zakupów realizowanych na podstawie stałych umów.

Czego oczekujemy:

  • Wykształcenie wyższe kierunkowe (preferowane wykształcenie techniczne lub ekonomiczne),
  • Znajomości języka angielskiego na poziomie umożliwiającym swobodną komunikację w mowie i piśmie - warunek konieczny
  • Minimum 2 lata doświadczenia na podobnym stanowisku (mile widziane doświadczenie przemyśle),
  • Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office (ze szczególnym uwzględnieniem MS Excel i MS Word),
  • Znajomość warunków handlowych oraz doświadczenie w negocjacjach będzie dodatkowym atutem.

Zdolności interpersonalne:

  • Doskonała organizacja pracy (także pod presją czasu), umiejętność ustalania priorytetów,
  • Umiejętność pracy zarówno samodzielnej, jak i współpracy w zespole,
  • Samodzielność, kreatywność i operatywność w działaniu,
  • Komunikatywność pozwalająca na budowanie trwałych relacji biznesowych,
  • Wysoko rozwinięte umiejętności negocjacyjne i analityczne, nastawienie na realizację zadań,
  • Gotowość do rozwoju umiejętności i poszerzania wiedzy w branży zgodnej z profilem działalności firmy

Oferujemy:

  • Stabilne warunki pracy – zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
  • Zatrudnienie w stabilnej i prężnie rozwijającej się firmie
  • Atrakcyjne wynagrodzenie oraz samodzielną, odpowiedzialną pracę,
  • Prywatną opiekę medyczną
  • Kartę benefit 
  • Dostęp do szkoleń podnoszących kompetencje
  • Praca w przyjaznym środowisku 

Wyślij CV  z informacją w temacie wiadomości "Rekrutacja na stanowisko Specjalista ds. zakupów" na Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. 

VitaFer sp. z o.o. sp. k.

Aleja Krakowska 19, 05-555 Tarczyn

+48 730 788 188 | Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Polityka prywatności    OWS