Specjalista ds. exportu
Miejsce pracy: Praca zdalna, hybrydowa, Tarczyn
Zadania:
- Aktywne pozyskiwanie nowych klientów
- Prezentacja i promocja firmy na rynkach międzynarodowych
- Budowanie i utrzymywanie doskonałych relacji z klientami i partnerami biznesowymi
- Realizacja celów sprzedażowych oraz podejmowanie działań wpływających na wzrost sprzedaży
- Przygotowywanie, negocjowanie, podpisywanie i realizacja umów handlowych zgodnie z polityką sprzedaży firmy,
- Budowanie i utrzymywanie długoterminowych relacji biznesowych z klientami zagranicznymi,
- Obsługa posprzedażowa,
- Wdrażanie nowych produktów na powierzonym rynku zagranicznym,
- Współpraca z lokalnymi instytucjami opiniotwórczymi i urzędami państwowymi,
- Analiza rynku i działań konkurencji,
- Przygotowywanie raportów i analiz
Czego oczekujemy:
- Minimum 3 letniego doświadczenia we współpracy z klientami zagranicznymi
- Praktyczne doświadczenie w branży
- Bardzo dobrej znajomości języka angielskiego – warunek konieczny
- Gotowości do podróży służbowych
- Wysokich kompetencji interpersonalnych, sprzedażowych oraz negocjacyjnych
- Umiejętność diagnozowania potrzeb klienta i budowania długoterminowych relacji,
- Silna orientacja na realizację wyznaczonych celów,
- Umiejętność ustalania priorytetów
Oferujemy:
- Umowę o pracę
- Zatrudnienie w stabilnej i prężnie rozwijającej się firmie
- Atrakcyjne wynagrodzenie wraz z systemem premiowym
- Doskonalenie kwalifikacji zawodowych – szkolenia produktowe
- Prywatną opiekę zdrowotną
- Kartę benefit
- Narzędzia pracy: telefon, komputer, samochód służbowy
Wyślij swoje CV z informacją w temacie wiadomości "Rekrutacja na stanowisko Specjalista ds. eksportu" na Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Asystent/ka Zarządu
Miejsce pracy: Tarczyn, stacjonarnie
Zadania:
- Realizacja bieżących zadań o charakterze organizacyjno-biurowym zlecanych przez Zarząd
- Wsparcie prezesa oraz działu eksportu w kontakcie z klientami zagranicznymi (m.in. przygotowywanie ofert, prezentacji rezerwacje biletów, przygotowanie materiałów informacyjnych)
- Obieg i archiwizacja dokumentów papierowych i w systemie ERP firmy (zapewniamy szkolenie)
- Pomoc w innych bieżących sprawach, wynikających z aktualnych potrzeb Zarządu
Czego oczekujemy:
- Wykształcenie minimum średnie
- Dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie (warunek konieczny)
- Prawo jazdy i praktyka w prowadzeniu samochodu
- Komunikatywność
- Dobra organizacja pracy, samodzielność, terminowość i dynamika w działaniu
- Profesjonalizm
- Dobra znajomość pakietu MS Office
- Mile widziane osoby z okolic siedziby firmy (Tarczyn k. Warszawy)
Oferujemy
- Umowa o pracę
- Zatrudnienie w stabilnej i prężnie rozwijającej się firmie
- Stabilne wynagrodzenie zawsze na czas
- Prywatną opiekę medyczną
- Kartę benefit
- Praca w systemie jednozmianowym (godz. 8-16)
- Praca w przyjaznym środowisku
Wyślij CV z informacją w temacie wiadomości "Rekrutacja na stanowisko Asystent/ka Zarządu" na Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
SPECJALISTA DS. ZAKUPÓW
Miejsce pracy: Tarczyn, stacjonarnie
Zadania:
- Odpowiedzialność za kompleksową realizację procesu zakupów materiałów do produkcji nawozów, w szczególności za tworzenie i prowadzenie kontraktów oraz korespondencji handlowej w języku polskim i angielskim (zagraniczni dostawcy),
- Prowadzenie analiz warunków handlowych oraz negocjowanie umów,
- Analiza rynku w obrębie branży nawozowej,
- Nawiązywanie nowych oraz utrzymywanie bieżących kontaktów z dostawcami,
- Kontrola stanów magazynowych, monitorowanie terminowości dostaw, rozliczanie dokumentów handlowych
- Koordynacja i kontrola dostaw, prowadzenie bieżącej oceny dostawców,
- Operacyjna obsługa zakupów realizowanych na podstawie stałych umów.
Czego oczekujemy:
- Wykształcenie wyższe kierunkowe (preferowane wykształcenie techniczne lub ekonomiczne),
- Znajomości języka angielskiego na poziomie umożliwiającym swobodną komunikację w mowie i piśmie - warunek konieczny
- Minimum 2 lata doświadczenia na podobnym stanowisku (mile widziane doświadczenie przemyśle),
- Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office (ze szczególnym uwzględnieniem MS Excel i MS Word),
- Znajomość warunków handlowych oraz doświadczenie w negocjacjach będzie dodatkowym atutem.
Zdolności interpersonalne:
- Doskonała organizacja pracy (także pod presją czasu), umiejętność ustalania priorytetów,
- Umiejętność pracy zarówno samodzielnej, jak i współpracy w zespole,
- Samodzielność, kreatywność i operatywność w działaniu,
- Komunikatywność pozwalająca na budowanie trwałych relacji biznesowych,
- Wysoko rozwinięte umiejętności negocjacyjne i analityczne, nastawienie na realizację zadań,
- Gotowość do rozwoju umiejętności i poszerzania wiedzy w branży zgodnej z profilem działalności firmy
Oferujemy:
- Stabilne warunki pracy – zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
- Zatrudnienie w stabilnej i prężnie rozwijającej się firmie
- Atrakcyjne wynagrodzenie oraz samodzielną, odpowiedzialną pracę,
- Prywatną opiekę medyczną
- Kartę benefit
- Dostęp do szkoleń podnoszących kompetencje
- Praca w przyjaznym środowisku
Wyślij CV z informacją w temacie wiadomości "Rekrutacja na stanowisko Specjalista ds. zakupów" na Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.